12 maart 2021

Serious Game voor onboarding van 25.000 hulpkrachten per jaar

Jumbo Supermarkten is een van de snelst groeiende supermarkten. Met inmiddels rond de 700 winkels in Nederland en België worden er jaarlijks ruim 25.000 nieuwe hulpkrachten aangenomen. Hoe zorg je er dan voor dat het belangrijke Jumbo DNA: samen, ondernemen en winnen én de kennis van Jumbo’s 7 Zekerheden door iedere nieuwe hulpkracht wordt omarmd en toegepast?

Voor Jumbo Academy bedachten en ontwikkelde wij Jumbo FANS - The game. Een Serious (Simulation) Game waarbij de hulpkracht wordt uitgedaagd om in een virtuele winkel de interactie met Jumbo’s klanten aan te gaan. Met als doel om van zoveel mogelijk klanten een FAN te maken.

Kortom een oplossing met WOW-ervaring om jaarlijks 25.000 nieuwe hulpkrachten (in de leeftijd van ± 14 tot 20 jaar) te verwelkomen bij Jumbo Supermarkten!


Bekijk de case

© Digital Chefs  | 
Privacyverklaring  | 
Responsible Disclosure  | 
Algemene voorwaarden