Als onderdeel van de on-boarding van nieuwe medewerkers en uitzendkrachten gebruikt Air France-KLM & Transavia de Trip Around the World app. Met behulp van deze app maak je kennis met alle bestemmingen en leer je de bijbehorende airport/city codes. Digital Chefs is gevraagd om de sterk verouderde app in een nieuw jasje te steken en uitdagender te maken.
De gebruikers van de app kunnen heel eenvoudig wisselen tussen de bestemmingen en look-and-feel van Air France-KLM & Transavia.
14.000 gebruikers
Air France-KLM en Transavia maken al jaren gebruik van de Trip Around the World app om hun medewerkers en uitzendkrachten kennis te laten maken met de vele bestemmingen waarop zij vliegen. De app was alleen dusdanig verouderd dat het onderhoud voor KLM Learning & Development een flinke opgave was geworden. Vandaar de keuze om de app een hedendaags uiterlijk te geven, de didactiek achter de e-learning te herzien en de app minder onderhoudsgevoelig te maken.
E-learning
Geography Quiz
Match & Learn
Gamification