Als Jumbo bezorger ben je een super super all-round medewerker. Waarom? Je bent namelijk niet alleen de bezorger van boodschappen, maar ook de kassa-, service balie- en verkoopmedewerker. Bovendien is de bezorger vaak het enige persoonlijke contact wat de klant met Jumbo heeft en dus hét visitekaartje!
De hoogste tijd voor een leeroplossing die de bezorgers hiervan bewust maakt en hen daarnaast ook nog eens voorbereidt op een verscheidenheid aan situaties die ze in de dagelijkse praktijk kunnen verwachten. Zowel aan de deur áls onderweg. Met als doel om, ook als bezorger, van zoveel mogelijk klanten een FAN te maken.
Na de prijswinnende Jumbo FANS - The Game is dit: Jumbo FANS - On the Road!
Update: Op 14 december 2023 wonnen we samen met Jumbo Supermarkten de Develhub L&D Impact Award voor dit traject. Een waardering om ontzettend trots op te zijn!
Vanuit een open en toegankelijke samenwerking met Digital Chefs is Fans on the Road tot stand gekomen. Door creativiteit, enthousiasme en passie voor leren te delen, is het opnieuw gelukt om een fantastisch resultaat neer te zetten! Jumbo FANS - On the Road, écht leuk om te leren!
- Aniek van den Noort, Trainer & ontwikkelaar Jumbo Academy, Jumbo Supermarkten
97%
Na het overweldigende succes van Jumbo FANS - The game, vroeg Jumbo Academy ons om ook een oplossing te bedenken voor de medewerkers van het snelst groeiende onderdeel van de organisatie: De bezorgservice!
Tijdens onze Design Sessie werd duidelijk dat de bezorger veel meer is dan alleen de persoon die de boodschappen bij de mensen thuis brengt. Zó ontstond het inzicht, dat de Jumbo bezorger eigenlijk de meest complete medewerker is en het gezicht namens Jumbo bij alle klanten die de boodschappen laten bezorgen.
Optrekken en stoppen
Bewust zijn van de uitstraling onderweg
Inschatten van klantsituaties
Wees op tijd
High Scores