KLM biedt met ‘Anytime For You’ de mogelijkheid aan World Business Class-passagiers om tijdens vluchten maaltijden naar wens te bestellen. Digital Chefs realiseerde een unieke iPad app dat het KLM-cabinepersoneel tijdens het werk ondersteunt bij deze nieuwe service.
Digital Chefs dacht actief mee, nam initiatieven, heeft creatieve ideeën en is flexibel in tijd. Onze wensen zijn vertaald tot een prachtige app. Digital Chefs, bedankt!
- Wilma Baltes, Consultant Training Learning & Development, KLM Royal Dutch Airlines
96%
Performance Support is een manier van leren dat aansluit op het 70-20-10 model. 70% leer je uit de praktijk (informeel), 20% van mensen in je netwerk en slechts 10% uit trainingen en cursussen (formeel). Performance Support legt met name de nadruk op de 70%, het leren vanuit de praktijk. Dit gebeurt op basis van de Performance Support Piramide, waarbij je de medewerker vanuit procesondersteuning verdieping biedt. Ofwel tijdens het uitvoeren van functie-taken krijgt de medewerker toegang tot stappenplannen, ondersteunende informatie, e-learning, wiki en vele andere resources om de kennis te verrijken en bovenal te behouden.
KLM Learning & Development
Taken aan boord
Maaltijdservice