KLM Online Reputation Management (ORM) is verantwoordelijk voor het voorkomen en beperken van schade, veroorzaakt door een online escalatie, aan de reputatie van KLM. Een van de belangrijkste onderdelen hiervan is het trainen en instrueren van de social media agents (de medewerkers aan de andere kant van het scherm), hoe een potentieel reputatie gevaar vroegtijdig te constateren en rapporteren.

Digital Chefs ontwikkelde de gebruiksvriendelijke imagO app om social media agents enerzijds te trainen in het herkennen van reputatie gevaar, anderzijds voortdurend te informeren over unieke scenario's waar ze in de praktijk tegenaan kunnen lopen.

Voordat je gaat, er is nog een toetje!

  • De kracht van peer feedback wordt vaak onderschat

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    10 december 20251 min
  • Enorm trots op onze collega Maud van Heuvel!

    Logo van Digital Chefs

    Digital Chefs

    10 december 20250 min
  • Inspiratiesessie bij Ketjen Corporation in Amsterdam

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    8 december 20250 min