Jumbo Supermarkten is een van de snelst groeiende supermarkten. Met inmiddels rond de 700 winkels in Nederland en België worden er jaarlijks ruim 25.000 nieuwe hulpkrachten aangenomen. Hoe zorg je er dan voor dat het belangrijke Jumbo DNA: samen, ondernemen en winnen én de kennis van Jumbo's 7 Zekerheden door iedere nieuwe hulpkracht wordt omarmd en toegepast?

Voor Jumbo Academy bedachten en ontwikkelde wij Jumbo FANS – The game. Een Serious (Simulation) Game waarbij de hulpkracht wordt uitgedaagd om in een virtuele winkel de interactie met Jumbo's klanten aan te gaan. Met als doel om van zoveel mogelijk klanten een FAN te maken.

Kortom een oplossing met WOW-ervaring om jaarlijks 25.000 nieuwe hulpkrachten (in de leeftijd van ± 14 tot 20 jaar) te verwelkomen bij Jumbo Supermarkten!

Voordat je gaat, er is nog een toetje!

  • De kracht van peer feedback wordt vaak onderschat

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    10 december 20251 min
  • Enorm trots op onze collega Maud van Heuvel!

    Logo van Digital Chefs

    Digital Chefs

    10 december 20250 min
  • Inspiratiesessie bij Ketjen Corporation in Amsterdam

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    8 december 20250 min