Voor ons is het no-brainer om voor het bedenken en ontwikkelen van een digitale leeroplossing eerst samen met de opdrachtgever én de eindgebruiker te kijken naar het gezamenlijke doel. Kortom: Wat is het doel van de tool? 🤔

Klinkt simpel, maar toch zien we dat deze aanpak bijna nooit wordt aangehouden. Vaak wordt er al gevisualiseerd over de uitkomst van de leeroplossing, gekeken naar bestaande leeroplossingen en gepraat over de wensen voor de tool. Nog voordat er over het einddoel wordt gesproken.

Voor KLM Cargo hebben we ons 'geloof' wel heel letterlijk toegepast. 🤓 Voor hen hebben we namelijk de Cargo TOOLBOX app ontwikkeld. 🧰 Waarbij we eerst naar de behoeften van de medewerker én het doel van de oplossing hebben gekeken. Binnen deze digitale gereedschapskist vinden de Cargo medewerkers verschillende tools ter ondersteuning van het werk. 📈 Eén applicatie met meerdere tools. Wel zo handig!

Voordat je gaat, er is nog een toetje!

  • De kracht van peer feedback wordt vaak onderschat

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    10 december 20251 min
  • Enorm trots op onze collega Maud van Heuvel!

    Logo van Digital Chefs

    Digital Chefs

    10 december 20250 min
  • Inspiratiesessie bij Ketjen Corporation in Amsterdam

    Profiel foto van Remco van den Hout

    Remco van den Hout

    8 december 20250 min