DE UITDAGING

Presenteer een spannend verhaal op interactieve wijze dat de fantasie van een kind blijft prikkelen.

“Digital Chefs werkt georganiseerd, leveren altijd op tijd en hebben met hun toegevoegde waarde iets prachtigs neergezet.”

– Barnier Geerling, Creative Director & CEO at Digimoo Studios

Storm & Skye en het Geheim van de Autowasstraat is een verhaal over moed, de grenzeloze wereld van onze verbeelding en vriendschap. Zij nemen ons mee naar een mysterieuze wereld in een autowasstraat en het verhaal wordt ondersteund met prachtige illustraties, muziek én de vertelstem van Bram van der Vlugt.

Deze storybook app is de eerste in een serie geanimeerde kinderverhalen die geschreven zijn door Janine Geerling en geproduceerd worden door Digimoo Studios. De app is wereldwijd beschikbaar op zowel iOS als Android devices. Het verhaal duurt 45 minuten en bestaat uit 9 hoofdstukken, waardoor het lang genoeg is om de aandacht van een kind vast te houden. Het is niet zomaar een verhaal, er zijn verschillende interactieve elementen aan toegevoegd om te ontdekken en de fantasie van een kind te prikkelen.

We hebben het concept in samenwerking met Digimoo studios geconcretiseerd aan de hand van verschillende brainstormsessies. De Lean Start-up methode heeft ons geholpen om tot de huidige vorm van de app te komen.

Naast dat de app op iOS en Android beschikbaar is, is hij ook in twee talen verkrijgbaar: Nederlands en Engels. Hierdoor heeft de app in de Verenigde Staten meerdere awards gewonnen, waaronder de Tabby Award, Mom’s Choice Gold Award en de Best Mobile App award for Children and Toddlers. Ook leuk: de app werd besproken in een uitzending van RTL’s EditieNL.

Onze taken:

  • Advies en strategie
  • Concept
  • Huisstijl ontwerp
  • User Interface (UI) Design
  • User Experience (UX) Design
  • Animatie (logo + illustraties)
  • Development apps + website