Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze kwartaal nieuwsbrief:




Snel alles vinden voor jouw event!

Was het maar zo’n feest: ‘Eventjes’ een bedrijfsuitje bruiloft, teambuilding, of congres organiseren…
Helaas, want bij het organiseren van een privé of zakelijk evenement komen altijd veel randzaken kijken, zoals: overnachtingen, versieringen, vervoer, eten & drinken.

Onze klant Summit Events heeft deze zoektocht vereenvoudigd tot een door Digital Chefs ontwikkeld MVP: Eventjes.nl

Read More

KLM grijpt net naast de Learning Innovation Award 2018

Op donderdag 23 maart vond het jaarlijkse Learning Innovation Event van 227 Learning plaats.

Onze klant Wilma Baltes van KLM Learning & Development behoorde tot de laatste 5 kanshebbers voor de Learning Innovation Award 2018. Ze was genomineerd voor haar succesvolle bijdrage aan de, samen met Digital Chefs ontwikkelde, Performance Support app: ‘Anytime for You’. Iets om trots op te zijn!

Read More

KLM Cargo kiest voor Digital Chefs

Onze reputatie snelt ons vooruit… Ons werk voor KLM Learning & Development is binnen deze Nederlandse luchtvaartmaatschappij niet onopgemerkt gebleven. Ook de vrachtdivisie van KLM (KLM Cargo) kiest voor de gebruiksvriendelijke digitale (leer en workflow) oplossingen van Digital Chefs.

Binnenkort leveren wij de eerste procesondersteunende app voor KLM Cargo op. Stay tuned!

Read More

De wereld rond met Air France/KLM “Trip Around The World” app

Als onderdeel van de on-boarding van nieuwe medewerkers en uitzendkrachten gebruikt Air France/KLM en Transavia de Trip Around the World app. Met behulp van deze e-learning app maak je kennis met alle bestemmingen en leer je de bijbehorende airport/city codes.

Digital Chefs is gevraagd om de sterk verouderde app in een nieuw jasje te steken en uitdagender te maken.

Read More

Concept felicitatiefilmpje gaat viral (video)

Onze Creative Director Remco maakte tijdens zijn vakantie een grappig filmpje om zijn nichtje te feliciteren. In het filmpje verving hij de mond van zijn dochtertje van 4 maanden met zijn eigen mond. Dit filmpje werd opgemerkt door het magazine Ouders van Nu.

Speciaal voor Ouders van Nu maakte we 3 hilarische campagnefilmpjes in dezelfde ‘homevideo’-stijl. Deze filmpjes zijn een groot succes op de Facebook-pagina van Ouders van Nu.

Read More